Wednesday, June 10, 2009

Bowling KESUKEP

Pertandingan bowling KESUKEP ni aku tak ingat bila diadakan mungkin dalam bulan Mac atau April kot. Frust betul sebab tak dapat nak main wakil unit tapi tak apa tahun depan aku akan balas dendam hehe. Aku pergi tengok pun sebab Khairol wakil unit dia tapi tak menang apa-apa pun. Wakil unit aku pun tak dapat hadiah tapi kalau aku dengan Ena main mesti ada can hehe perasan bagus tul lah.

Team perempuan unit aku tengah beraksi. Walau apapun tahniah kepada diorang sebab mencuba.


Khairol ambil berkat dengan Qistina sebelum mula main.

Upah Qistina dengan popcorn tak bagi dia melasak sangat tapi tak jalan juga.


Lina

1 comment:

Ena said...

hahaha pasan bagus ek.. tapi kalo tak dpt tempat pertama atleast pasti bernombor gak kan ekekek.. adehh rindu nak men boling... slalu berdebar kalo bertarung ngan ko ahaks..