Thursday, June 11, 2009

Baju Qistina

Baru-baru ni Parkson kan ada sale tak tau lar sekarang ni dah habis ke belum sale tu. So, aku pun ambil kesempatan shopping baju Qistina. Shopping tu pun sebab nak pegi kenduri kahwin sepupu Khairol kat Muar. Memandangkan dah lama tak beli baju baru kat Qistina aku pun sambarlah 2, 3 helai.
Seluar jeans tu cadangnya nak pakai sampai raya tapi itupun dah muat-muat Qistina. Padahal dah cukup besar aku beli tu. Cepat tinggi betul anak dara aku tu.
Lina

2 comments:

Ena said...

murah ke weh?
alaaa pesal tak habaq..
aku sjak peknen ni malas btol nak jalan2, berat huhuhuhu

Lina said...

ena >>> murahla jg hehe sowi arr x habaq