Thursday, April 30, 2009

Rootbeer Float

Masa lepas ok daripada mabuk-mabuk ari tu teringin nak minum rootbeer float kat A&W. Ena ko nak tau apa yang sedap kat A&W, benda kat bawah ni ha, aku tak ingatlah pulak panggil apa benda alah ni, ring fries ke apa tah. Memang sedap bukan cam fries biasa tu. Kitorang makan ni jer.



Rutbir float yang menjadi idaman


Gelagat Qistina semasa menunggu Khairol order

Emm ok gak mengandung kali ni tak adalah aku mengidam benda-benda yang susah nak dapat ker, yang jauh ker, semuanya benda-benda yang senang nak cari. Jangan lepas ni mula dah ngidam yang bukan-bukan sudah.

Lina

4 comments:

Ena said...

hahaha terketawa jap aku..
taula kiter ni sama peknen, sama due.. tapi takkan la peberet air pun sama kot... ngidam pun sama2 kot ekekeke

neezareef said...

jeles ahh..sini tade anw
tutup sudahhh

Farazila said...

uiks....
sama tarikh due ker..
adoiyai..penat kakak farah nk beli hadiah baby..

Lina said...

ena >>> itu lar pasal bila baca entry ko tu alamak samalar pulak

neezareef >>> itu jer yg ada dude, dulu ada 2 kat kuantan ni skrg tggl 1 jer A&W tu

farazila >>> ala takpe lar zila kami ber2 jer heheh