Thursday, April 30, 2009

Gotong-Royong 5S

Ini story bulan lepas yer. Padahal kat blog orang ni dah basi dah cerita ni. Tak kisahlah ni cerita bahagian aku lak kan. Ini masa ofis aku buat gotong-royong 5S, sekali dengan penyampaian hadiah untuk zon yang menang hasil daripada audit sebelum tu. Juga ada hadiah untuk pencipta logo 5S. So, layanlah gambar-gambar ni yer.

Piala yang menjadi rebutan


Hamper-hamper yang menjadi idaman

Sebahagian staf sedang tekun mendengar amanat... biasalah yang 2 orang tu pantang tengok kamera

Ketua Zon Zamrud (zon akulah tu) sedang menerima piala daripada TSUK


Sebahagian daripada ahli Zon Zamrud

Antara ahli-ahli yang bertungkus lumus sehingga berjaya memenangkan Zon Zamrud hehe

Aku pun tak melepaskan peluang untuk bergambar dengan piala rebutan


Lina

1 comment:

Ena said...

cara ko pegang piala tu cam ko menang berlari plak ekekeke