Wednesday, April 8, 2009

Award Daripada Kak Zieha


Ini pun dah lama dapat daripada kak zieha. Tak berambil-ambil dari blog dia. Oleh kerana ada masa ni aku pun ambillah award ni. Terima kasih ek kak zieha sebab bagi award ni kat saya. Terima kasihlah kerana menyukai blog saya hehe. Ok kita tengok apa peraturannya yer:-

Add the logo of the award to your blog.

(Ok dah buat)

Add a link to the person who awarded it to you.

(Ni pun dah buat)


Nominate at least 7 other blogs.

(Boleh tak taknak senaraikan sebab aku nak bagi award pada semua rakan-rakan blog yang linknya ada kat sebelah tepi blog aku ni dan yang membaca blog aku)


Add link to those blogs on your blog.

(Oleh kerana dah ada link semua blog tu tak payahlah kan)


Leave a message for your nominees on their blog.

Kepada semua rakan-rakan blog aku bagi award ni kepada korang semua semoga perkenalan kita di alam maya ni bukan setakat di sini saja tapi sehingga ke alam realiti.

Lina

1 comment:

Nana Rosli said...

name kiter ade kat sebelah kan kak?
leh laa nana tepek kan kat blog..
hehehehehehe
yerlahh terujaa sbb ade owng pas2kan award..
nak menang ABH tak leh(sbb tak trcalon hehehe),
so dpt tepek award nih pon kire trhibur laa cikit
=p