Thursday, March 12, 2009

Pulau Pinang - Hari Pertama

Ini keadaan masa mula-mula nak masuk ke Jambatan Pulau Pinang, memang sesak terutama masa nak bayar tol.

Ni dah kat tengah-tengah nak sampai kat puncak jambatan. Dah tak sesak dah.


Atas puncak jambatan.


Bandar Georgetown dari jambatan.



Qistina dalam bilik hotel. Kat Pulau Pinang kami menginap kat Kompleks Tabung Haji di Bayan Lepas. Aku memang dah booking awal sebab masa cuti kan takut penuh. Ok juga hotelnya, harga pun berpatutan. Mula-mula dapat bilik, kami dapat bilik yang tak dibersihkan lagi. Lepas report kat kaunter dia tukar bilik kami, dapat bilik yang lagi luas. Ok juga sebab harga dia charge harga bilik yang mula-mula kami dapat tu.


Bersambung lagi...
Lina

2 comments:

atty's said...

hi lina..g penang ye..kty bila lor nak jejak penang..nieh

mummYaeesh said...

kak..tu bkn bandar georgetown la..tu bayan baru...georgetown sblh kanan jambatan...woohoo..i'm sorry!