Thursday, March 19, 2009

Models In The Making

Ok korang kita berehat sebentar dan saksikanlah gambar-gambar 2 orang models in the making ahakkss.



My favourite photo. Boleh buat iklan ubat gigi.












Satu lagi gambar kesukaan aku.







Sesiapa yang berminat untuk menggunakan khidmat mereka berdua ni bolehlah menghubungi aku yer. Terus lantik diri sendiri jadi Pengurus hahaha. Aku main-main je ni tau tapi kalau ada yang berminat boleh juga heheh. Gambar-gambar ni diambil secara suka-suka jer dah tak ada kerja tengok Qistina dengan Amrul tengah bergelak sakan terus suruh diorang posing. Boleh pulak tu ikut arahan aku posing macam-macam. Walaupun taklah profesional bagi aku bolehlah ni kan.
Lina

1 comment:

atty's said...

amboi budak2 nie comey je.