Thursday, December 4, 2008

Kahwin, Kahwin, Kahwin

Pertengahan bulan November lepas aku dan Khairol dijemput ke majlis kahwin salah seorang member kami yang kami panggil VR. Satu geng dengan Sayap juga yang kahwin tempoh hari. Aku tak ingatlah nama betul VR ni. Rumahnya kat Tanjung Lumpur tu tepi jalan jer.


Masa kami sampai tu masih ramai lagi orang yang datang. Lauk-pauk yang dihidangkan pun sedap-sedap, stail kampung.


Inilah dia pengantinnya, VR. Tak sempat nak snap masa dia dengan wife dia.


Qistina salam kokot hahaha tak adalah lepas salam punyalah banyak dia dapat gula-gula.

Lina

No comments: