Friday, December 12, 2008

Jom Pegi Mak Cik


Ada sesuatu yang unik kat Impiana ni. Mula-mula aku tak tau juga tapi aku mula pelik bila member member kursus selalu cakap 'nak pergi makcik tak'. Rupa-rupanya kat dewan kursus tu, tandas kat situ dia letak sign untuk perempuan 'Mak Cik', untuk lelaki 'Pak Cik'.
Kasihanlah sesiapa yang masuk tandas tu, budak-budak ke muda ke tua ke semua pangkat Mak Cik Pakcik hehehe.
Lina

6 comments:

iza pija said...

ahaha.. lawak la sign tu.. ade ke mak cik.. tak komersial la pula.. tp tinggi nilai humor nyer

p/s: hilang selera nak masuk tandas tu

[yAN!e][pUTraJAya] said...

comel nyer....
MAKCIK & PAKCIK

he he he...

(^_^)

emmacommey said...

kak lina...dah lame xmai singgah sini...sonok nye g impiana tu...cntik sungguh...leh masuk list bulan madu ema spuluh taun akn dtg nie...muahahahahaha...

Lina said...

iza >>> mmg lawak tak penah dibuat org hehehe

yanie >>> comel sungguh... tumpang lalu makcik pakcik heheh

emma >>> pekabo emma, mmg cantik tempat tu klu 10 tahun lagi tak taulah camne rupanya

Ena said...

Lina
jom p MAKCIK ekekeke

Lina said...

ena >>> hahaha jemu dah MAKCIK kat ofis kita tu tengok kita