Monday, November 3, 2008

Tag - The Pink Ribbon Campaign




Kanser Payudara...merbahaya utk wanita..ramai yg tak mengambil..berat tentang benda nie dan ramai yang malu nak g check..untuk tau lebih lanjut..klik sini..Breast Cancer
Aku terima tag ni daripada Neezareef...
Dengan penuh rasa tanggungjawab aku jugak nak tag kat kengkawan blogger lain yang aku sayangi.. dengan satu nasihat sayangi lah diri sendiri..

7 org yg sangat bertuah untuk kempen nie ialah...
1. Ena
4. Ida
Sama-samalah kita menjaga kesihatan diri kita. Ok, kak az dah buat dah homework yang neezareef bagi.
Lina

4 comments:

Ena said...

erk! ni dikira TAG ke..
heheh ok..ok..nanti aku tepekkan kat blog aku ek..
tenkiu ihiks

neezareef said...

ok kak az... tq

en_me said...

orang lelaki takyah tag larrr yerrr.. ahaks

Lina said...

ena >>> ntahlah aku ikut jer hehehe...

neezareef >>> sama2

en. me >>> x tag pun kene tau jg coz lelaki pun ada risiko kanser payudara jg...