Thursday, November 13, 2008

Tag - Gambar Sendiri

Peraturannya:-

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing
4) Post these instruction with your Picture.
5) Tag 10 people to do this

Tag ni aku ambil daripada Ena. Dia kata sape yang sayang dia buatlah kan jadi sebab aku rasa aku pun sayang dia jadi dengan tak malunya aku ambillah tag ni. Lagipun senang bangat nak buat. Ambil gambar sendiri jer tapi seperti peraturan di ataslah kan. Oleh kerana aku buat ni masa kat pejabat dah tentu-tentulah gambo aku cantik jelita kan kekeke... walaupun ada jugalah sebutir dua jerawat hehehe tapi tetap vogue gitewww...


Oklah aku taknak tag sesiapalah sebab rasa-rasanya ramai dah buat tag ni. Jadi sesiapa yang rasa nak buat tag ni ambillah yer tak dikenakan sebarang bayaran pun. Yang penting kene jujurlah kan.
Lina

2 comments:

atty's said...

ok je..ttp ayu hah

Ena said...

wakakaka
pasan la ko vogue :P