Thursday, November 20, 2008

Tag - 7 Perkara Tentang Diri Sendiri

Oleh kerana aku ada masa free sekarang ni aku nak buatlah homework yang diberi oleh Hajar ni.

7 fakta tentang saya

1. Pendiam tapi boleh jadi peramah bila dah kenal lama atau jumpa orang yang ngam
2. Gayat dengan tempat tinggi tapi suka mencabar diri kononnya nak menghilangkan gayat tu
3. Suka berjalan-jalan dan melancong
4. Amat suka dengan coklat
5. Suka membaca
6. Suka seafood
7. Suka main bowling tapi dah lama tak main... "Ena jom kita main hehehe"


7 perkara menakutkan saya di dunia

1. Allah s.w.t. ambil nyawa sebelum sempat bertaubat
2. Tak dapat menyebut kalimah syahadah
3. Serangga yang merayap
4. Tempat tinggi
5. Kemalangan
6. Kehilangan orang yang saya sayangi
7. Keadaan gelap dan keseorangan

7 lagu buat masa sekarang

1. Tercipta Untukku - Ungu
2. Cuba - Faizal Tahir
3. Molek - Elyana
4. Aku dan Dirimu - Ari Lasso dan Bunga Citra Lestari
5. Cinta Antara Kita - Duta & Baizura Kahar
6. Nothing's Gonna Change My Love For You - George Benson
7. Sempurna - Gita Gutawa


7 perkara yang amat bernilai

1. Suami dan anak
2. Keluarga
3. Iman
4. Handphone
5. Pengalaman
6. Ilmu
7. Buku
7 pertama kali dalam hidup saya
1. Pertama kali dapat keputusan 5A masa UPSR
2. Pertama kali keluar ke bandar dengan kawan-kawan masa darjah 6
3. Pertama kali dapat lesen memandu masa umur 24 (lambat sebab baru kerja)
4. Pertama kali kehilangan orang yang paling dekat pada tahun 2000 (arwah Atuk)
5. Pertama kali merasa pengalaman duduk hostel masa masuk UiTM pada tahun 1996
6. Pertama kali jumpa suami
7. Pertama kali merasa pengalaman bersalin pada tahun 2006


7 orang bertuah menjawab tag ini
Emmm nak bagi sape yer buat...
1. Aida
2. Atty
3. Buyut
4. Ida
5. Yanie
6. Yatie
7. Zieha
Selamat membuat tag!!!


Lina

5 comments:

Ena said...

alaaaaaaa aku tak bertuahla ek :(

Lina said...

alaa... klu ko nak buat amik jer cam lar x bese hehehe...

Hajar said...

wah2. akak dh buat ek?
thanks ;)

Hajar said...

kak, ada tambahan. hehe...

"3. Pertama kali dapat lesen memandu masa umur 24 (lambat sebab baru kerja)"

hoho.. saya dpt lesen memandu saya masa umur 25. lagi lambat dr akak... :D

buYut Gurl said...

ha??me???
tara hal la kak....
tggu ek....
akak takut serangga merayap???
nnt besday akakkite bg semut byk2 ek..hehheehhehe
jahat tul aku ni!!!!