Thursday, November 13, 2008

Pasar Malam

Dah lama rasanya tak pergi ke pasar malam di Kg Padang jadi hari Selasa lepas kami decide nak pergi situ beli makanan untuk makan malam.





Budak berdua ni tengah asyik sangat tengok cerita kartun kat TV. Amrul ada sekali sebab malam tu dia tidur rumah mertua aku jadi Khairol ajaklah pergi rumah dulu. Qistina suka hatilah sebab abang kesayang dia ada sekali.


Sebelum nak pergi sempat lagi bergambo.



Mama dan ayah pun menggedik jugak nak bergambo. Jangan jeles ye dengan keromantikan kami ni ahakkksss...


Pergi pasar malam pun tak tau nak beli apa. Last last beli je mee goreng kuali beso nih pas tu tambahlah dengan ayam goreng.

Juga tak lupa cendol ni... sedap.


Lina



2 comments:

buYut Gurl said...

sama la ngn kite..
lama gle dh x pg pasar mlm..
jeles tul tgk akak smpt pg..
bile ek???? hmm..nnt la...

atty's said...

lama nak makan cendol.ari ni harus cari