Monday, November 10, 2008

Open House Penghujung Syawal

Malam sebelum Kak Lah berlepas ke Sarawak, aku, Khairol dan Qistina lepak-lepaklah kat rumah Kak Lah. Kebetulan ada kenalan Kak Lah buat open house so kitorang pun joinlah sekali. Rumahnya pun berdekatan je dengan rumah Kak Lah.

Banyak juga juadah yang disediakan. Ada sate dengan kuah kacang, nasi impit, nasi minyak, lemang serta kuih-muih.

Memang kenyang betul aku. Khairol lagilah tak bangun-bangun dari tempat duduknya. 2 kali tambah hehehe...

Qistina tetap setia dengan satenya. Kiranya malam tu paling banyak dia makan sate 8 cucuk. Selalunya dalam 3, 4 cucuk jer. Aku pun cuma makan sate je sebab memang tak larat dah nak makan.

Lina

3 comments:

buYut Gurl said...

pandai Qistina mkn sate..
takut tercucuk je kt mulut dia..

Lina said...

mmg dia pandai buyut tp sblm dia makan tu kak lina patahkan dulu ujung lidi yg tajam tu baru bg dia makan... kene berhati2 juga klu tidak berlubang lak mulut qistina...

Ena said...

bestnye makan..
lapooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo