Tuesday, November 11, 2008

Kenduri Kahwin Di Keratong


Hari Sabtu lepas aku pergi kenduri kahwin kawan Khairol... kiranya kawan aku jugaklah. Kami panggil dia Sayap, nickname dialah tu... nama sebenarnya Asnul Yady kalau tak silap. Sayap ni baru-baru ni dapat kerja kat Dubai, baru je lagi dia pergi tapi sebab nak kahwin ni dia baliklah kejap.


Kenduri kahwin ni diadakan di Felda Keratong. Jauh jugalah nak pergi dah masuk ke jalan nak pergi ke Bahau dah.

Sebelum sampai rumah Sayap sempat lagi Qistina tidur sebab kami kejutkan dia bangun awal.


Lina

2 comments:

buYut Gurl said...

la..ingat ke nama betul dia sayap..
apa la pelik betul nama...
best tu keje kt dubai..syok

Anonymous said...

erk... terima kasih lerr kak inazz, wat ssh2 jek letak dlm nie :)
lepas ke dubai lak yek.. ish2 jauh nye tu tp dekat dgn malaysia sikit dari saudi ni...