Monday, November 10, 2008

Award Persahabatan

Dua award ni aku ambil dari blog Ena. Dia kata kat situ dia bagi pada
sesiapa saje yang rajin lawat dan komen blog dia. Juga khas untuk kite-kite ni demi menyatakan betapa dia sayang sangat kat kite-kite ni yang sudi berkawan dengan dia.
Oleh kerana aku rasa aku menepati kriteria yang dinyatakan di atas, dengan muka tak malunya aku pun copy paste la award tu. Ena... kita kawan kan... aku pun sayang kat ko ahakkksss...
Aku pun dengan sukacitanya juga nak menganugerahkan award ni kepada semua rakan-rakan blog dan pada sesiapa jua yang sudi buka dan baca blog aku ni serta meninggalkan komen-komen.
Semoga perkenalan dan persahabatan kita akan berkekalan buat selamanya.
Lina

1 comment:

Ena said...

heheh
thanx lina sudi amik award aku
cayang ko gak ahakss