Wednesday, November 26, 2008

Audit Dalaman 5S

Hari tu unit aku ada buat Audit Dalaman 5S. Audit Dalaman ni dibuat sebelum audit sebenar dari pihak MPC. Sebelum audit tu setiap zon memang pulun habis lar mengemas, melabel, menghias dan semua yang sewaktu dengannya. Jawatankuasa Audit pun siap buat pertandingan lagi antara zon.

Ini bilik aku, kira oklar kan kemas.


Ini salah satu Sudut 5S di unit aku.

Salah seorang juruaudit yang berjaya ekekekeke... punyalar garang masa mengaudit. Nasib baik dia audit zon lain sebab kami berdua dalam zon yang sama.



Sempat lagi tu bergambo. Memang blogger tegar tak lekang dengan bergambo ahakksss...


Keputusan zon mana yang menang dah diketahui iaitu Zon Zamrud di mana aku dan Ena antara ahlinya. Tak sia-sia Ena mengemas dan menghias sambil memblog hehehe. Walaupun kemenangan zon ni menimbulkan cakap-cakap tak puas hati tapi kami tak peduli sebab memang kami rasa kami patut menang.
Lina

3 comments:

buYut Gurl said...

ala..pg la mati ngn ckp2 org tu..
manusia kan mmg kaki dengki, diorang jeles la tu..
anw, congrats!!!!!!!!

neezareef said...

kemas je ha meja..

Lina said...

buyut >>> betul, betul, kak lina sokong pedulik dgn cakap2 org kan... thanks

neezareef >>> time tu mmg kemas lepas tu bersepah balik