Monday, October 20, 2008

Rumah Terbuka - 2

Rumah terbuka kedua pula adalah jiran sebelah je rumah aku, Encik Azam dan isterinya Dila. Sedap-sedap juadah yang disediakan. Ada sate, laksa pahang, nasi dagang, kuih-muih dan biskut-biskut raya. Kat sini memang aku pulun habislah. Oh ye gambo-gambo yang ada aku tu diambil oleh Khairol dari sebelah pagar (kat umah akulah) hehehe. Khairol hanya mampu menjenguk je lar dari rumah kami.


Lina

3 comments:

Ena said...

weh... lawo baju? cam kenai jek ekekeke
smpai ati ko, Kerol tgh sakit ko leh ade slera nak pulun kat umah terbuka ek ahaks...

buYut Gurl said...

apa beza laksa pahang kak?
xpenah mkn la..

Lina said...

ena >>> heheh lawo kan lebih2 lg org yg memakainya ahakkksss pasannnn... ye lar slama masa dia sakit aku pun berpantang gak sama jd itulah masanya nak melepaskan rindu dendam hahaha...

buyut >>> laksa pahang ni kuahnya cam laksa johor tp kalernya cam kuah kari... sedap buyut...