Thursday, October 9, 2008

Kek Hari Raya

Dua hari sebelum raya aku masih bekerja lagi kan jadi aku ditugaskan untuk ganti PA Dato' kat sini yang dah bercuti. Kebetulan bos aku pun dah bercuti so no hal lah. Biasalah kan kalau pegawai-pegawai tinggi kerajaan bila nak raya ramailah yang hantar macam-macam... hamperlah, keklah dan macam-macam lagi. Kebetulan Dato' ni dapatlah kek daripada Hyatt Regency Kuantan. Oleh sebab Dato' dah dapat banyak dah hamper bagai jadi dia dengan murah hatinya bagilah kat aku kek ni. Kiranya masa hari raya tu jadi tumpuan utamalah kek ni hehe... sedap pun sedap kek chocolate moist.
Lina

4 comments:

atty's said...

untung lina hah....

Ayen said...

patutlaa nampak tembam ckit skrg ni,byk makan kek rupenye.hahaha....

buYut Gurl said...

eeii...xaci..
bos kite dpt hamper pun diam aje..bestnya boss akak...

Lina said...

atty >>> kebetulan je atty...

ayen >>> ala ko nak sikit kan ayen hehehe...

buyut >>> ntah bos yg ni mmg lain sikit hehehe...