Monday, October 20, 2008

Jamuan Raya Pejabat


Wajib bergambo dulu sebelum makan

Aku agak lewat sikit masukkan entry ni... lagipun aku tak ambil banyak pun gambo. Kalau nak tengok gambo-gambo masa jamuan tu bole ke blog cik puan ni... gambo aku pun banyak kat blog die hehehe...



Member-member ofis aku tengah memikir nak makan mana dulu ek...





Aku dapat snap gambo orang tu yang tengah sibuk ambil gambo untuk blog dia.


Lina

1 comment:

Ena said...

hahahah
cam kenai jek baju ijo depan tu ekekek