Thursday, October 9, 2008

Jalan-Jalan Hari Raya - 2

Pagi hari raya kedua kira-kira pukul 10 pagi kami bertolak dari rumah mak aku ke Genting Highlands. Kami bertolak sebuah kereta jer iaitu Kak Esah dan suami serta 2 orang anaknya dan kami 3 beranak. Macam mana boleh plan nak ke Genting yer? Sebenarnya ini plan daripada Kak Esah. Kami ni on jer orang dah ajak kan tapi cuma semalaman je kat sana sebab raya ketiga kami nak balik ke Raub pulak.





Qistina bersama sepupunya.


Ini masa kami berhenti dalam perjalanan mendaki ke bukit Genting.

Lina

6 comments:

buYut Gurl said...

nape Qistina suka posing senyum xnak nmpak gigi..
kureng comel la cam tu

Ayen said...

kak esah pakai keta ape smpai blh muat 7 org.Larat ke daki bukit genting tu?Brape kali berenti?..hahaha.....

nurul said...

weh tina pakai baju pooh seksi tu.. so dah boleh agak la badannya beso mane.... ;) tshirt yg lagi 2 tu mesti beso...

Lina said...

buyut >>> tak taular buyut mmg stail dia cam tu hehehe...

ayen >>> lor 2 org dewasa kat depan, 3 org kat belakang... yg lg 2 org tu pangku jelar, qistina n darwish...

nurul >>> a'ah yg 2 helai lg tu beso skit rebeh lar kalo pakai hehehe...

nurul said...

takpe simpan untuk masa depan... yg puff gurl tu mesti senteng tak? ;)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

mama lina dengan qistina sama2 somey...(^_^)