Monday, October 20, 2008

Cenderahati Daripada TNB Kemaman


Lupa nak cerita masa aku pegi lawatan 5S kat TNB Kemaman ari tu, kami ahli rombongan dapat seorang satu cenderahati berupa mug. Cantikkan mug yang diberi.

Pada mug tu ada ditampal logo 5S TNB Kemaman. Comel sangat tapi perkataan cakna tu dipinjam daripada bahasa orang Pahang. Tak taulah kenapa diorang guna perkataan cakna tu untuk logo diorang. Patut kena minta royalti daripada diorang hehehe.


Mug ni akan saya simpan dan tak akan digunakan kot.

Lina

5 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

kak lina...CAKNA tu aper makna nyer.....

Ena said...

CAKNA-COMEL-CERIA..
cehhhh kelako plak..
eh kiter bg gak la motto kat Zon kiter ihikss

buYut Gurl said...

guna je la kak mug tu..dr berabuk retak xguna...

Lina said...

yanie >>> cakna tu maknanya ambil tahu... ambil kisah...

ena >>> tu lar pasal simple jer takyah beria2 memikir...

buyut >>> buyut akak cakap je x nak guna tp nanti akan diguna juga hehehe...

en_me said...

ammvoiii, besarnyerr mug ittewww..