Tuesday, September 2, 2008

Time Balik

Habis majlis apa lagi masa untuk balik la kan. Ini kat umah jiran belah perempuan. Umah jadi tempat persinggahan kami dan kereta-kereta kami hehe.

Masa ni Qistina tengah mengamuk-ngamuk selepas puas bernakal-nakalan (perkataan baru aku ni hehe) masa majlis tadi. Aku tegur tak jalan... hinggalah kakak ipar Pok Su tegur, mungkin sebab Qistina tak penah tengok, terus dia diam, kakukan diri selama 10 saat pas tu bergemalah satu rumah hahaha... nasib baik lepas majlis habis.


Inilah rupanya tunang Pok Su. Diorang kenal masa belajar. Tunang dia ni baru habis belajar. Sekarang ni jadi guru.

No comments: