Wednesday, September 24, 2008

Tag Mengenai Pengalaman Pertama

Aku dapat lagi keje umah daripada Ena. Keje umah yang satu lagi tu pun aku tak siap. Nanti la ek Ena. Kalau Ena ni jadi Cikgu mesti penat anak murid dia asyik bagi keje rumah jer hehe. Oklah, dengan sukahatinya aku jawablah yer.

1) 1st time naik kapal terbang
Dari aku kecik sampailah umo aku sekarang ni tak penah pun naik lagi... ketinggalan zaman dah aku nih huwaaaaaaa...!!!
2) 1st time beranak
7 Mac 2006 - Nur Aina Qistina
3) 1st time gi oversea
Tak penah jugak... macam katak bawah tempurung lak aku nih... sob... sob... sob...
4) 1st time duduk jauh daripada family
Masa umo aku 19 tahun dapat tawaran ke UiTM Jengka, dalam Pahang jer...
5) 1st time kerja
Lepas habis SPM, keje kat kedai pakaian
6) 1st time rasa diri gemuk
Lepas melahirkan Qistina, mendadak naiknya badan aku...
7) 1st time bercinta?
Bile yer... tak ingat lar masa sekolah-sekolah dulu adalah... masa kat UiTM rasanya...
8) 1st time rasa diri cantik?
Hehehe camne nak tau ek... ntahlah aku rasa masa aku kawin kot hehe...
9) 1st time masuk cinema
masa kecik dengan family (umo 6 tahun rasanya)
10) 1st time admitted in hospital
tak penah lagi... jaga orang kat hospital adalah masa tu jaga arwah nenek aku yang kene gigit dengan kucing kat tangan dia sampai kene jangkitan kuman... kenelah duduk kat wad 4 hari...
Oklah aku dah jawab. Malas pulak rasanya nak tag orang lain. Kiranya sapa-sapa yang nak buat ambillah sendiri yer. Adios!!!

2 comments:

Ena said...

6) 1st time rasa diri gemuk
Lepas melahirkan Qistina, mendadak naiknya badan aku...

hahahahah
aku akuinye ekekekek
ilang cutting cunn ko muahahhaha

Lina said...

huwaaaaaaa!!! nak dpt balik cutting tu tak taular biler...