Tuesday, September 2, 2008

Si Nakal Qistina



Tengah sibuk-sibuk nak balik tu aku letak Qistina dalam kereta. Dalam 15 minit aku tengok balik, dia dah tido. Tengok dengan penuh bergaya anak dara aku tu tido sampai nganga-nganga mulut dia. Penat sangat la tu lepas dah mengamuk sakan.

Kami bertolak balik dari Muar kira-kira pukul 5.30 petang. Sampai tak sampai ke Kuantan pukul 11 malam. Bukan apa kat Muadzam Shah kitorang singgah jap makan hehe. Penat betul rasanya, sakit-sakit pinggang aku duduk dalam kete. Pulak tu kene memangku Qistina lagi, dia jenis tak duduk diam aduh rasa krem paha aku. Alhamdulillah semuanya selamat dan kami akan pegi lagi ke Muar untuk majlis nikah pulak setahun dari sekarang ataupun lebih awal.
NotaHujungKaki : Bole tengok adat tol-tol nanti.

4 comments:

Ena said...

gaya sape lah kembo aku tu tdo menganga ek..
ish..ish..ish....

nurul said...

haha.. sampai menganga tina tido... ;) kelakar gile!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

alallala..shomey nyer dia tito...

(^_^)

Ayen said...

mesti mama qistina pun tido mcm tu jgk kan,hahaha....