Tuesday, September 2, 2008

Percubaan Pertama






Inilah hasil daripada percubaan pertama aku mempraktikkan segala yang diajar semasa kelas jahitan manik. Untuk kali pertama ni aku buat yang simple je iaitu teknik pintalan, itupun aku buat kat ujung lengan je. Kira oklar kan untuk orang yang baru nak menceburi bidang manik-manik ni hehehe... jadi aku ucapkan tahniah pada diri aku sendiri hahaha...
NotaHujungKaki : Sekarang ni tengah jahit manik kat baju kurung Qistina.

2 comments:

Ena said...

wahhhh
teror ko menjahit manik ek..
rugi plak aku tak join tapi aku tak bleh la sbb aku takde kesabaran ekekeke
anyway TAHNIAH!!!!

Farazila said...

wah...kak lina...
boleh sy anta baju kurng sy kat akak...
sy nk bling2 taw..
hehehehe