Wednesday, September 24, 2008

Kad Raya

Yey... yey... dapat kad raya... ini kad raya online pertama aku dapat. Aku dapat juga kad raya biasa ni. Nanti aku cerita ok. Kad ni aku ambil dari blog Yanie. Terima kasih ye Yanie sebab bagi kad raya ni. Cantik sangat kadnya. Nanti Kak Lina balas.

5 comments:

Ena said...

tak aciiiiiiiii
yanieeeee
akak nak yg lennn huhuhu

Lina said...

ni pehal ni nak dengki nih... bukan ker yanie bg kat sumer... :-p

Ayen said...

nanti nak bg kat yanie jgn lupe ayen pun nak jgk,hahaha...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

adoi yai..semua berebut2 nak kad raya ek...kekkeke....

kak lina...time kasih sudi terima kad raya yanie nih

(^_^)

Lina said...

ayen >>> aku bg byhand je lar kat ko hehe...

yanie >>> terima kasih kat yanie sbb bg kad raya wlpun dlm internet jer...