Monday, September 29, 2008

Kad Raya Untuk Semua

Aku rasa akulah orang yang terlewat sekali menghantar kad raya. Aku tengok kat blog orang lain dah menimbun-nimbun kad raya diorang dapat. Takpelah walaupun aku lambat bukan bermakna aku tak ingat kan cuma itulah aku ni bukannya pakar nak buat kad-kad raya cam ni jadi itu yang lambat sikit. Hasilnya ini jelah yang aku termampu simple jer tapi yang penting ingatan kan. Thanx ye Ena kerana memberi tunjuk ajar.

Jadi aku nak 'mengepos' kad raya aku ni kepada semua rakan-rakan blog aku dan juga pada sesiapa jua yang membuka dan membaca blog aku ni. Selamat Hari Raya Aidil Fitri aku ucapkan. Minta ampun dan maaf jika ada tersalah kata, terkasar tingkah laku selama kita berkawan ni. Kepada yang balik kampung tu berhati-hati di jalan raya yer. Bila makan kuih raya ingat-ingatlah kat aku.

Lina

5 comments:

Ayen said...

x lambatlaa,klu lambat lepas raye ni raye pun blm lg.saye nak amik yek kad raye ni...saye pun nak mntak maaf zahir dan batin andai ade komen2 yg mengguris perasaan puan lina selame saye mengomen,hahaha...jgn lupe dtg umah raye nanti.

buYut Gurl said...

selamat hari raya..
maaf zahir batin ye kak...

Hajar said...

Selamat Hari Raya.
Moga aidilfitri kali ni menjanjikan seribu kebahagiaan buat Kak Lina sekeluarga. :)

Ena said...

SELAMAT ARI RAYA wahai 'adikku'..
Maaf sgala salah n silap aku ek slama berkawan ngn ko tanpa aku sedari...
Raya nnt datang umah tau...

atty's said...

timakasih lina,nanti kty tepek..ext entry..selamat ari raya ye