Wednesday, September 24, 2008

Kad Raya Pertama


Inilah dia kad raya pertama yang aku dapat. Tak sangka juga dapat lagi kad raya ni. Aku memang dah lama tak hantar kad raya biasa ni.

Kad sebelah dalam tak ada apa-apa pun yang ditulis cuma ditulis kepada akulah. Simple jer.


Inilah orangnya yang hantar kad raya kat aku. Sebenarnya sejak aku kenal Cik Fatimah ni memang tiap-tiap tahun tak pernah miss hantar kad raya kat aku. Memang baik dia ni. Thanks yer Cik Fatimah (kalau dia buka blog aku lar).

4 comments:

buYut Gurl said...

best nya!!!
zaman skang ni mimpi la kalo dpt kad raya..
smua guna tenet je kan...
ade gak org ingt kt akak..

nurul said...

ish... i dapat je kad raya using snail mail.. ;) ade jugak yg rajin hantar specially kalau comp ade official raya kad...

viruspadu said...

SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN

dari vp, laloque dan An-nisa

Lina said...

buyut >>> itu lar kdg2 pakai sms jer ucap selamat hari raya ini pun kira bertuah akak dapat hehe...

huda >>> klu comp tu mmg ada lar anto... akak bz terima kad raya yg dihantar ke bos jer...

vp >>> Terima kasih... Selamat hari raya juga & maaf zahir batin buat vp sekeluarga