Monday, September 22, 2008

Cahaya Aidilfitri

Ada kira-kira seminggu lebih je lagi kita nak menyambut raya. Kalau kat rumah mak aku ni dah penuh pelita kat sekeliling rumah. Khairol pun taknak kalah juga nak pasang juga pelita kat rumah kami.

Sebenarnya ada Khairol dalam gambo ni. Kalau korang nampak kiranya mata korang terang lagi lar hehehe.

Pemandangan pelita dari hadapan rumah. Tengoklah Qistina sampai landing tepi longkang padahal aku suruh dia posing berdiri.

Selamat hari raya...


Sebenonye ada 5 pelita tapi Khairol pasang 3 je dulu sebab yang dua lagi tu dia tak tau nak letak kat mana. Adios!!!

5 comments:

buYut Gurl said...

semangat raya membara2 ye kak...
kalo kt kg lg best kan...
nk wat cm no, kite zaman skang ni dok umah kt town, terima aje la...
nk raya!!!

Ena said...

smangatnye nak beraya
chaiyok!!!chaiyok!!!chaiyok!!!

Lina said...

buyut >>> tu lar pasal dah nasib duk kat bandar terima je lar...

ena >>> chaiyok!!! chaiyok!!!

Ida said...

wah seronoknya ada pelita..huk huk nak pasang gak la pelita kat sini...(mampuih kena sound dgn mak salleh sini...)

Lina said...

ida pasang jer buat donno jer kat mat2 salleh tu hehe...