Monday, September 29, 2008

Baju Raya Tapi Tak Raya






Semalam Kak Long sampai dari KL. Aku dan Khairol pegi ambil dia dari stesen bas terus balik rumah mak aku. Kebetulan memang kami nak berbuka kat rumah mak aku. Aku pun dapat baju-baju Qistina yang dikirim oleh cousin aku. Cantik-cantik belaka... thanx ek Huda.

Lina

2 comments:

Ena said...

bestnye dapat baju raya lagik..
anak2 aku ade 2helai jek baju baru huhuhu

nurul said...

lawa bangat baju nye.. hehe tapi muat ke beso? masa nak beli tu bila nak bayar je patah balik duk pikir muat ke tak budak kecik tu... ;) pastu asik la berkenan kaler pink...