Monday, August 11, 2008

Kelas Jahitan Manik 2

Hari Jumaat lepas ada Kelas Jahit Manik kali kedua dan terakhir. Seronok pulak rasanya jahit manik rasa tak cukup lak kelas selama 2 kali tu. Kat kelas kali ni pengajar, Puan Hafsah tu ada bawa beberapa contoh corak manik pada baju kurung. Cantik-cantik design yang dibuat.


Cantik kan? Memang kreatif la Puan Hafsah tu.

NotaHujungKaki : Siap beli dah manik-manik yang nak dijahit pada baju kurung Qistina tapi tak taulah bila mulanya hehe.

3 comments:

Ena said...

cetttt
aku ingat ko tunjuk yg ko dah jahit manik2 kat baju ko huhuhuhu
tipah tertipu........

HAZEL said...

belajar jahit manik kat mana?

Lina said...

hazel

emmm kelas tu anjuran puspanita ofis sy yg buat...belajar pun kat ofis jer...urus setia panggil pengajar tu dtg...bayaran sorang RM20