Thursday, August 28, 2008

Jualan Murah

Aku nak kongsi info sikit dengan orang-orang Kuantan. Kalau ada sesiapa yang nak beli baju untuk anak-anak ke, adik ke, anak-anak buah ke, bolehlah pegi ke tempat ni. Sekarang ni tengah buat jualan murah. Baju-bajunya bole tahan juga lawa dan branded juga seperti Anakku dan Disney. Baju-baju orang dewasa pun ada seperti Diadora.


Ada yang dah diletak harga seperti RM5 dan RM10. Ada juga yang diskaun sehingga 70%. Cuma ada sesetengah baju tu diletak secara longgok jadi kene rajin mencarilah.

Bantal dan cadar pun ada dijual. Juga pakaian dalam untuk wanita. Sebenarnya baju-baju tu semua dari Parkson. Kiranya Parkson nak menghabiskan stok so diorang buatlah jualan murah ni. So, sesiapa yang berminat bolelah pegi ok.
NotaHujungKaki : Langkah berjimat-cermat.

5 comments:

Ayen said...

pakaian dlm utk wanita je?..lelaki xde ke?.hahaha...

Ena said...

wahh murah2nye...
B..jom kiter serbu petang ni naaaaaakkkk ihiksss...

nurul said...

murah2... sume tmpt sale xingat!

Azlina Binti Mohamed Yasin said...

Ntahlah ayen aku tak perasan lak ade utk lelaki ke tak sbb yg utk perempuan punye mendominasi suasana ahakkksss...

anithaiman said...

thanks coz bg tau info ni.