Tuesday, August 5, 2008

Cantik

Cantik tak? Khairol kan baru-baru ni pegi Cameron jadi selain daripada sayur-sayuran dia bawa balik bunga-bunga ros ni. Dia kata masa nak balik tu ada cina offer dia satu jambak tu rm20 jadi dia beli lah. Memang geram sungguh aku tengok bunga-bunga ros tu. Oleh kerana tak ada pasu nak letak jadi aku letaklah dalam baldi dulu dalam bilik air. Tak taulah lepas ni macam mana tapi aku rasa aku nak keringkan je senang.


NotaHujungKaki : Tak tau nak cakap apa sebab memang cantik.

1 comment:

hudahuddy said...

lawonyer... terasa mcm valentines day ;)