Wednesday, July 30, 2008

Bila Jauh...

Sepi. Sunyi. Kosong.

Aku kena melalui 1 hari lagi begini.

Nasib baik ada Qistina penghibur hati. Kalau tidak mau meroyan aku.

NotaHujungKaki : Khairol pegi Cameron 3 hari waaaaaaaaaaaaaa...

2 comments:

Ayen Giggs said...

alahai...3 ari je abg kerol g,bknnye lame.Xkan 3 ari x dpt peluk abg dah nak meroyan kot.Hahaha....
Lg 1 nak jwb psl kemusykilan awk aritu yg asyik gambo pompuan je saye ambik.Tu rombongan Lab Smart ke Melake,dah staf lab smart dr 13 org cume 2 org je lelaki tu pun sorang lg india so tu yg jd gitu...Mase tu dah kawen n dah ade 2 org anak daaa tp Na ok..Hahaha.

Unknown said...

wakakakaka
rileks...rileks...
aku tau ko cool so jangan ikutkan prasaan sgt..
yang pasti malam jumaat, pastikan kerol balik ek muahahaha

Amboi yg bawah ni..
panjang lebo bersyarahnye....