Wednesday, July 30, 2008

Bila Jauh...

Sepi. Sunyi. Kosong.

Aku kena melalui 1 hari lagi begini.

Nasib baik ada Qistina penghibur hati. Kalau tidak mau meroyan aku.

NotaHujungKaki : Khairol pegi Cameron 3 hari waaaaaaaaaaaaaa...

2 comments:

Ayen said...

alahai...3 ari je abg kerol g,bknnye lame.Xkan 3 ari x dpt peluk abg dah nak meroyan kot.Hahaha....
Lg 1 nak jwb psl kemusykilan awk aritu yg asyik gambo pompuan je saye ambik.Tu rombongan Lab Smart ke Melake,dah staf lab smart dr 13 org cume 2 org je lelaki tu pun sorang lg india so tu yg jd gitu...Mase tu dah kawen n dah ade 2 org anak daaa tp Na ok..Hahaha.

E-na said...

wakakakaka
rileks...rileks...
aku tau ko cool so jangan ikutkan prasaan sgt..
yang pasti malam jumaat, pastikan kerol balik ek muahahaha

Amboi yg bawah ni..
panjang lebo bersyarahnye....