Thursday, January 31, 2008

Kuala Tembeling Resort

Assalamualaikum w.b.t.

Masa cuti Awal Muharram yang lepas aku, Khairol, Qistina dan mertua aku pergi ke Kuala Tembeling Resort. Sesiapa yang tak tau kat mana tempat ni, kalau sesiapa yang duduk kat Kuantan, masuk jalan nak pergi ke Taman Teruntum, terus je hingga ke jalan naik ke bukit. Kuala Tembeling Resort ni atas bukit tepi tebing. Sebelah je bukit tu Pantai Teluk Cempedak. Kak Esah yang ajak sebab dia booking satu apartment Maybank di situ. Kak Esah dah check in 2 hari lebih awal. Hari cuti tu kami pergilah sebab nak bawa Qistina mandi kolam. Lagipun bukan senang nak menginap kat situ. Walaupun dekat dalam Kuantan je tapi biasalah tempat elit jadi mahallah. Inilah aksi-aksi Qistina bersama ayahnya.

1 comment:

Nurulhuda said...

kuala tembeling eh? tp kat kuantan jek.. hehe.. ingat kat kat tembeling nuh.... ;)