Thursday, November 1, 2007

Melangkah Ke Alam Baru

Selamat Pengantin Baru, serba biru pengantin...
Pada 20hb. Okt yang lepas, aku, Khairol dan anak pergi ke kenduri kahwin ofismate aku di Felcra Sri Makmur, Maran. Alkisahnya itulah pertama kali aku sampai ke kampung tu, selama ni aku pernah dengar tapi tak tau kat mana. Nama ofismate aku tu Maziana binti Mokhtar. Dia ni baru je lagi kerja kat ofis aku. Aku rasa tak sampai 5 bulan lagi. Walau apa pun aku tak kisah dia baru lagi ke atau dah lama sebab aku dah target kalau member-member ofis aku atau member-member rapat aku kahwin aku akan pergi kecuali kalau ada apa-apa yang tidak boleh dielakkan.

No comments: