Tuesday, November 20, 2007

Anugerah Juara Lagu - Semi Final Balada

Pada 18 November yang lalu berlangsung Semi Final Anugerah Juara Lagu kategori balada. Aku tak melepaskan peluang menontonnya di tv sebab lagu-lagu yang bertanding semua best-best belaka. Memang puas hati menontonnya daripada kategori etnik kreatif yang lalu. Aku memang tak tengok pun kategori tu.

Apa yang aku tak puas hati pakaian penyanyi-penyanyi perempuan macam sekadar melepaskan batuk di tangga je. Macam baju Nieyl, cam sewa kat butik pengantin je. Jac lak cam nak pegi high tea. Siti Nurhaliza not bad cuma dress tu membuatkan tubuhnya nampak berisi. Idayu lagilah, nampak very the sendat. Argghh... seksa aku tengok. Apapun inilah persembahan pilihan peribadi aku.

Persembahan Pilihan

1. Ceritera Cinta
2. Kasih Tercipta
3. Harapan
4. Bisakah
5. Mahakarya Cinta
6. Izinkan Ku Pergi
7. Hilang
8. Sejuta Nafas Cinta
9. Lagu Nieyl (tak ingat tajuk)
10. Lagu Idayu (tak ingat tajuk)


5 lagu pilihan peribadi untuk ke final

1. Ceritera Cinta
2. Harapan
3. Kasih Tercipta
4. Bisakah
5. Mahakarya Cinta

1 comment:

huddy the cutest... said...

tahun ni mcm tak meletop sangat la..n then time last2 ct takde ek? ke mata org yg buta...hahahaha.... raya aji ni tatau la balik ke tak...org dah start praktikal raya aji kamis kan? n then dah la tak leh amik cuti....sedey..mak cakap nak balik wat kubur wan...