Thursday, September 27, 2007

Baju Raya, CD dan DVD

Haha ari tu aku, suami dan anak kuar g shopping baju raya anak dara aku. Aku target takde lar ramai sgt orang awal2 nih tapi sangkaan aku meleset jauh. Punya lar ramai orang kat department kanak2. Aku dah pening dah tapi disebabkan dah sampai so cari je lar kan. Dapatlar sepasang jeans ngan baju pas tu sepasang lagi gaun. Ingatkan nak cari lagi tapi bila memandangkan kat kaunter bayaran dah panjang orang beratur aku pun membatalkan niat aku utk menambah koleksi baju raya anak aku dan bayar je yang dah aku dapat tu. Pulak tu tengah2 beratur ada juga manusia yang tak reti bahasa. Ingat dia sorang je nak cepat orang lain taknak cepat agaknya. Sedap2 je bile tengok aku dah nak sampai kaunter siap cakap 'bagi saya dulu ya'. Ewah! Aku ni dah lenguh kaki beratur dia senang2 je nak potong que. Aku pun buat dekkk je, taknak bagi peluang.

Lepas beli baju anak kami g kat kedai vcd yang kami selalu pegi. Kira2nya kami dah pelanggan tetap kat situ hehe. Aku nak beli album Kerispatih yang aku booking. Sebenarnya minggu lepas aku dah datang tapi cd dah habis, kaset adalah tapi aku taknak. So, aku pun booking. Tengah belek2 cd Kerispatih tuh ternampak lak cd Sean Kingston. Ok gak lagu2 dia. Beli lar dua2. Suami aku lak beli dvd. Ntah bile lar nak tengok. Dvd yang lepas2 aku beli pun tak sempat tengok lagi.

Sekarang ni tengah layan cd Kerispatih dan Sean Kingston tu. Aku copy ke pc kat ofis aku so setiap masa lar bole dengar. Nanti2 lar aku komen ek.

No comments: