Thursday, August 2, 2007

Jalan-Jalan Ujung Minggu

Ada satu minggu tu aku, suami n anak pegi jalan2. Saja2 coz boring duk kat umah. Suami aku pun bawak lar kami nih ikut suka ati dia lar. Aku pun takde idea jugak nak gi mane so aku ikut je lar. Sampai lar kat satu tempat tuh kami pun turun kete. Malas nak cite panjang2 tengok je lar gambo2 nih. Mesti dapat teka kat ner.

1 comment:

golden_goddess said...

hepinyer jalan2..akak..nak tgk qistina..lame tak tgk..nakal tak?