Friday, August 3, 2007

Hobi

Nak kongsi hobi aku n suami skit. Mula2 hobi suami jer tapi lama2 tempias kat aku gok. Bukan ape slalu ikut suami aku bile dia beli@cari t-shirt nih. Sebenonye suami aku suka memancing. Tapi bile dah kawin ngan aku, bile aku pregnant, bersalin n sampai skrang nih dia dah jarang pegi. Aku tak larang pun tapi ntah lar kira masa nak g memancing tuh dah jd terhad skit. Tapi aku rasa suami aku suka melayan anak dia sebenonye. Oleh sebab dia dah jarang pegi memancing, dia mula lak hobi sampingan tapi masih kene mengena gak ngan memancing. Suami aku suka kumpul t-shirt yang ada ape saja gambo yang kene mengena dgn memancing. Batang pancing ker, gambo org tengah memancing ker, ikan ker, rapala ker dan segala apa yang berkaitan lar. Aku pun dah terikut2 lar pulak sebab cantik jugak gambo ikan. Aku tunjuk lar kat sini beberapa helai t-shirt tersebut. Aku rasa skrang ni yang ada dlm simpanan kitorang lebih dari 20 helai. Dah bole bukak kedai jual balik. T-shirt2 ni kitorang beli dari tempat yang jual baju bundle. Nanti lain kali aku tunjuk yang lain lak ek.








Kelas kan gambo nih, ikan pancing orang... sinis


















1 comment:

golden_goddess said...

haha..sume nk comment ni! :)* besh gak hobi ni..unique....bila dh banyak bukak la kedai baju theme fishing..hehe...jual mahal2...pastu banyak duit!