Friday, July 6, 2007

Hepi Besday To Me!!!

Emm... bertambah lagi umur aku 3 Julai ari tuh. Banje member2 opis aku breakfast. Suami aku lak mc ari tu, kene demam selsema. Aku pun bz gak. Bos baru so banyak lar kije skit. Bukannya sblm2 ni tak banyak tapi lagi banyak dari sblm2 nih. Balik dari kije suami aku ajak kuar, beli kek, heheh... suh aku pilih sendiri. Aku pilik kek blueberry. Sebenonye aku ni fanatik coklat tapi ye lar asik beli kek coklat jer, ubahlah skit taun ni kan. Lgpun bukan aku sorang yang makan.

Suami aku nak amik gambo tulisan atas kek tp tak nampak coz tenggelam ngan kaler kek tuh...
(hehe... selamat coz tak nampak la umur aku)


Sempoi jer belah kek kat dapo... umah mak mentua aku lak tuh

Pas belah2 kek berbagai... suami aku bawak lak aku gi makan. Berdua je... hehe itu yang aku suke suami aku nih. Bukan taknak bawak anak aku tp saje nak berdua2 an. Romantik skit. Kami makan kat satu restoran masakan thai, ni kali ke-3 kami makan kat situ. Tukang masaknye pun dah kenal kitorang. Masakannya bole tahan gak. Namanye Restoran Sawadee Dee.




Sambal belacan wajib ade



Tomyam santan... kecur air liur



Kailan ikan masin



Siakap masak stim ala southern thai


My hubby's peberet, ayam goreng pandan




Kerabu mangga

Memang kenyang giler la aku. Thanx to my hubby coz banje. Kasih sayangmu adalah hadiah yang paling tak ternilai. Pas makan pegi umah mak mentua aku amik anak dara aku n kitorang terus balik. Oleh kerana kekenyangan yang amat sangat, mata pun ngantuk lar cepat. Aku ngan suami pun kerah lar ngan anak aku tido walaupun die tak ngantuk lagi. Masih lagi nak main2. Aku memang tak larat dah, mata dah ngalahkan mata garfield, tinggal lar suami aku je layan anak aku. Tak tau lar kul bape dia tido.


1 comment:

Anonymous said...

happy birthday kak..hope u'll always happy with ur life eh...luv ya! ;)"